2160049382

Τηλεφωνικό κέντρο


Σημείo παραλαβής

Αγ. Βαρβάρα (χάρτης)

Πολιτική Επιστροφών και Επιστροφής Χρημάτων

 

Πολιτική Επιστροφών και Επιστροφής Χρημάτων

 

Ευχαριστούμε που επιλέξατε το κατάστημά μας για την αγορά ανταλλακτικών αυτοκινήτων. Η ικανοποίησή σας είναι πολύ σημαντική για εμάς, και έχουμε δημιουργήσει την παρούσα πολιτική για να εξασφαλίσουμε ότι η διαδικασία επιστροφών και επιστροφής χρημάτων θα είναι ξεκάθαρη και εύκολη για εσάς.

1. Δικαιώματα Επιστροφής Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν που έχετε αγοράσει από το κατάστημά μας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε αχρησιμοποίητη και άθικτη κατάσταση, με την αρχική συσκευασία και ετικέτες.

2. Προϋποθέσεις Επιστροφής

Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή του προϊόντος, πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι στην ίδια κατάσταση με την οποία παραλήφθηκε.
  • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με την αρχική του συσκευασία και ετικέτες.
  • Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή βαρύνουν τον πελάτη, εκτός αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή η επιστροφή προκύπτει από δικό μας λάθος.

3. Διαδικασία Επιστροφής

Για να επιστρέψετε το προϊόν, παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο tntgaragestore@gmail.com ή τηλεφωνικά στο +30 6980031138 και ενημερώστε μας για την επιστροφή.
  2. Πληκτρολογήστε τον αριθμό παραγγελίας και τον λόγο επιστροφής του προϊόντος.
  3. Θα σας παρέχουμε τις οδηγίες επιστροφής του προϊόντος.
  4. Αποστείλετε το προϊόν στην διεύθυνση επιστροφών που θα σας παρέχουμε.

4. Επιστροφή Χρημάτων

Μετά την παραλαβή και τον έλεγχο του επιστρεφόμενου προϊόντος, εάν πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις, θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί στην ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά και συνήθως εντός 7-10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστραφέντος προϊόντος.

5. Ελαττωματικά Προϊόντα ή Λάθη στην Παραγγελία

Αν λάβετε ένα ελαττωματικό προϊόν ή εάν το προϊόν που παραλάβατε δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα για να διευθετήσουμε την κατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση, τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος θα καλυφθούν από εμάς.

6. Προϊόντα που Δεν Μπορούν να Επιστραφούν

Ορισμένα προϊόντα δεν μπορούν να επιστραφούν, όπως:

  • Ανταλλακτικά που έχουν εγκατασταθεί ή χρησιμοποιηθεί.
  • Προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί ή αλλοιωθεί μετά την παραλαβή.
  • Ειδικές παραγγελίες ή προσαρμοσμένα προϊόντα.

7. Πολιτική Αντικατάστασης

Εάν θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν με κάποιο άλλο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία. Αν η αντικατάσταση αφορά ελαττωματικό προϊόν ή λάθος στην παραγγελία, τα έξοδα αποστολής θα καλυφθούν από εμάς.

8. Επικοινωνία

Για οποιεσδήποτε απορίες σχετικά με την Πολιτική Επιστροφών και Επιστροφής Χρημάτων ή για να ξεκινήσετε μια επιστροφή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

9. Τροποποιήσεις Πολιτικής

Η παρούσα Πολιτική Επιστροφών και Επιστροφής Χρημάτων ενδέχεται να τροποποιηθεί. Παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά αυτή τη σελίδα για τυχόν αλλαγές.